FANDOM

Melinda Prudence Halliwell jest córką Piper Halliwell i Leo Wyatta, urodziła się w 2007 
Selena gomez 3
roku. W przeciwieństwie do swoich braci i kuzynek Melinda nigdy nie przechodziła na stronę zła. Gdy została poczęta jej ojciec był chwilowo śmiertelnikiem, lecz odziedziczyła po nim gen Ducha Światłości. W odróżnieniu od braci i kuzynów, Melinda chce żyć normalnie i stara się nie używać magii, jak tylko to możliwe.

Melinda otrzymała imię po swojej antenatce Melindzie Warren i cioci Prue Halliwell.

Razem z dwoma kuzynkami tworzy Moc Trzech.

Historia

Narodzenie Melindy było pewne, długo przed jej narodzeniem. Kiedy jej matka udała się do przyszłości, dowiedziała się, że będzie mieć córkę. Okzało się, że to prawda jednak oś czasu została znacznie zmieniona, kiedy Czarodziejki pozmieniały kilka kluczowych momentów.

Kiedy Piper była w ciąży z Wyattem, myślała, że urodzi małą dziewczynkę którą widziała w przyszłości i planowała nazwać swoje dziecko Prudence Melinda, po zmarłej ciotce Prue i Melindzie Warren. Jej plany zmieniły się, kiedy niespodziewanie urodziła chłopca.

Wczesne Życie

Melinda urodziła się po Ostatecznej Bitwie, gdy Czarodziejki wypełniły swoje przeznaczenie. Jej dzieciństwo wyglądało normalnie. W wieku osiemnastu lat zdecydowała się iść na studia, by pracować jako lekarz. Jej matka chciała by pracowała w restauracji, jednak zrozumiała, że powinna pozwolić córce spełniać marzenia. To właśnie w collegu, poznała swojego przyszłego narzeczonego Jamesa.

Dalsze Życie

Melinda, po pewnym czasie powiedziała swojemu chłopakowi, że jest czarodziejką. James, był bardzo zaskoczony ale ostatecznie zaakceptował to kim jest. Po roku oświadczył się jej, jednak demony po uzbieraniu sił, chciały zakłócić spokój Halliwellów. W tym celu wskrzesili dawne demony takie jak Zankou, Barbas i Shax. Wyatt manipulowany przez demony, przeszedł na stronę zła co było szokiem dla Melindy i Chrisa. Podczas wielkiej bitwy, Piper ochroniła Melinde i Jamesa przed śmiercią i sama zginęła.