FANDOM

Prue Halliwell, urodziła się 28 października 1970, jest pierwszą córką Patty Halliwell i Victora Bennetta. Jest
Prue..
starszą siostrą Piper i Phoebe oraz przyrodnią siostrą Paige.

Była najpotężniejszą czarodziejką lecz została zabita w 2001 roku przez demona Shaxa. Podczas gdy Phoebe i Piper opłakiwały Prue, odkryły istnienie ich przyrodniej siostry Paige, która może odtworzyć Moc Trzech.

Jak myślały siostry Halliwell Prue wcale nie odeszła na zawsze. Kiedy tylko jej siostry miały kłopoty pomagała im poprzez przewracanie stron Księgi Cieni.

Historia

Dzieciństwo i dorastanie

W szkole średniej Prue była bardzo popularna. Znajdowała się na liście najlepszych uczennic, była
0x02-Prue

Prue jako nastolatka

przewodniczącą szkolnego samorządu i często się buntowała. Nie przeszkadzało jej to jednak w uczeniu się odpowiedzialności i opiekuńczości wobec swojej rodziny. Marzyła o zostaniu profesjonalnym fotografem, prawdopodobnie było to echem jej przeszłego życia w 1920 roku, gdy była jedną z ciotek swej babci, Penelopy. W wieku 21 lat spowodowała wypadek samochodowy i obwiniała się za zranienie Phoebe.W college'u Prue i Piper razem mieszkały w akademiku. Prue poważnie podchodziła do nauki historii sztuki, ale wciąż pozostawała popularna i chodziła na randki z kapitanem drużyny piłkarskiej. Siostry pozostały w North Beach do 1997 roku, kiedy Penelopa zachorowała. Wróciły do San Francisco. Babcia zrobiła przed domem wnuczkom zdjęcie. Po odzyskaniu mocy, siostry na zdjęciu zbliżają się do siebie. Babcia chciała użyć mikstury, aby odebrać siostrom moc, wbrew życzeniu Patrici, jednak umarła, zanim zdążyła to zrobić.

Moce i zdolności

Orginalna moc

Prue na początku dysponowała mocą telekinezy - czyli przesuwania przedmiotów za pomocą myśli. W tym celu mrużyła jedynie oczy lub wykonywała ruch ręką. Jej moc była ograniczona wielkością lub wagą przedmiotu, jednak wciąż wzrastała. Kiedyś omyłkowo sklonowała siebie samą i jej moc uległa wtedy znacznemu wzrostowi. Umiejętności pomagały jej również w stosowaniu rozmaitych sztuk walki, na przykład aikido. Pomimo przepowiedni nie była jednak najpotężniejszą wiedźmą w swoim rodzie, dysponującą tą umiejętnością. Jedna z jej przodkiń, Briana Warren, wyrzuciła miecz demona Gabriela na setki mil. Prue podczas podróży dziesięć lat w przyszłość, jednym ruchem dłoni zdemolowała cały strych posiadłości. 

Projekcja astralna

Po śmierci Andy'ego uzyskała moc projekcji astralnej - zdolności przebywania w dwóch miejscach jednocześnie. W postaci astralnej nie była jednak w stanie używać swoich pozostałych mocy. W odcinku "Primrose Empath" stoczyła pierwszą walkę z demonem bez użycia mocy telekinezy. Dokonała tego dzięki przypadkowo otrzymanej mocy empatii - odczuwania uczuć innych osób - którą nauczyła się kontrolować. Udało jej się wtedy nawet kontrolować zarówno swoją formę astralną jak i prawdziwe ciało jednocześnie.

Moce Prue 

Życie zawodowe

Na samym początku Prue pracowała w Muzeum Historii Naturalnej w San Francisco, gdzie poznała Rogera, z którym później się zaręczyła. Kiedy ze sobą zerwali, Roger został jej szefem i przejął kolekcję, którą Prue sprowadziła do muzeum. Po tym zdarzeniu odeszła z pracy.Następnie zatrudniła się w Domu Aukcyjnym Buckland's. Jej przełożonymi była tam para demonów podszywających się pod ludzi - Rex Buckland i Hannah Webster. Ich zadaniem było zniszczenie Czarodziejek. Kiedy zawiedli, Buckland's wpadło w poważne kłopoty finansowe. Prue w dużym stopniu przyczyniła się do wyciągnięcia Domu z tarapatów. Kiedy jednak Buckland's posunęło się do sprzedaży fałszywego obrazu, uznała, że nie może tam dłużej pracować i odeszła. Kiedy dowiedziała się, że w poprzednim wcieleniu była uznanym fotografem, postanowiła powrócić do swojej pasji z dzieciństwa. Znalazła pracę w magazynie 415,  gdzie została jednym z najlepszych fotografów. 

Miejsca pracy Prue